Voor iedereen die cliënt is bij Raamwerk of overweegt door ons ondersteunt te worden hebben we wat belangrijke praktische informatie op een rij gezet.
Op zoek naar iets anders?
Stappenplan voor ondersteuning bij Raamwerk
Iedereen die wij ondersteunen doorloopt de hieronder beschreven stappen: zo kunnen we samen de zaken goed en duidelijk regelen en weet jij precies waar je aan toe bent.
Indicatie
Voor zorg en/of begeleiding heb je een indicatie nodig. Lees hier hoe je een indicatie kan aanvragen.
Zorgovereenkomst
Je sluit met Raamwerk een zorg- en dienstverleningsovereenkomst af, met afspraken over de zorgverlening.
Ondersteuningsplan
Voor elke cliënt van Raamwerk, stellen we een persoonlijk ondersteuningsplan op.


De huisregels van Raamwerk
De algemene huisregels gelden in principe voor alle cliënten van Raamwerk. Deze algemene huisregels zijn bedoeld om de dagelijkse gang van zaken in onze voorzieningen goed te regelen. Onze huisregels zijn opgesteld om wonen, werken en dagbesteding voor iedereen bij Raamwerk zo prettig mogelijk te maken.
Verstrekkingenpakket
In het verstrekkingenpakket staat welke diensten Raamwerk biedt.
Als je bij Raamwerk woont, neem je verschillende diensten en producten van Raamwerk af, zoals maaltijden, inrichting, was enzovoort. Een aantal van deze diensten en producten betaalt Raamwerk. Andere diensten en producten betaal je zelf. Het verstrekkingenpakket is voor cliënten die bij Raamwerk wonen op basis van verblijf.
Wil je meer weten over het verstrekkingenpakket?

Aanmelden en wachtlijst
Een aanvraag bij Raamwerk komt terecht bij de afdeling Bemiddeling. Samen met jou wordt de hulpvraag besproken en wordt er gekeken wat Raamwerk kan bieden. Middels een aanmeldformulier en aanvullende informatie wordt deze aanmelding verder in behandeling genomen. Het aanmeldformulier kan bij Bemiddeling opgevraagd worden.
Elke aanmelding wordt binnen Raamwerk besproken. Momenteel zijn er wachtlijsten voor o.a. wonen en het Kinderdienstencentrum.
Aanmelden of op zoek naar het aanmeldformulier?
Neem dan contact op met de afdeling Bemiddeling via 0252 – 34 56 78 of bemiddeling@hetraamwerk.nl.
Folders
Hier vind je diverse folders met informatie. Bij Raamwerk zijn onderstaande publicaties verkrijgbaar.
-
Download de PDF
-
Download de PDF
-
Download de PDF
-
Download de PDF
-
Download de PDF
-
Download de PDF
-
Download de PDF
-
Download de PDF
-
Download de PDF
-
Download de PDF
Hoe gaat Raamwerk om met incidenten en klachten?
Incidenten oplossen
Incidenten worden in eerste instantie gemeld bij en opgepakt door de leidinggevenden. Ook is er een Incidentencommissie ingesteld.
Klachtenregeling
Voor cliënten hebben we een klachtenregeling, een onafhankelijke vertrouwenspersonen en een klachtencommissie.
Wil je meer weten over Raamwerk of ergens hulp bij nodig?
Neem dan even contact met ons op! We helpen je graag.
Neem contact met ons op
Wij verzoeken je om de volgende gegevens in te vullen:
